Vietnam_dia15

Hanoi

Els cops de porta ens avisen de que ja hem arribat a Hanoi. Era molt d’hora I el tai ens va portar a lhotel podent veure com els vietnamites fan zumba al costat del llac a les 5 del matí. Vam arribar a l’hotel I estava tot fosc, el guàrdia de la porta ni es va immutar, el recepcionista tampoc I vam decider acampar al hall I fer un cop de cap! A les 6 van obrir els llums però només van deixar-nos deixar les bosses I entre gotes de pluja ens vam equipar com el capitàn pescanova I vam sortir a visitor la ciutat. Primer vam recórrer l’old quarter, passant pel carrer dels ferraters, joguines, tapissaires, matalassers, altars budistes I mercats on venien granotes vives, larves, peixos agonitzant I molta sang I fetge (literal)

Xino xano vam arribar al temple de la literatura I al mausoleum de Ho Chi Minh I vam decider tornar a l’hotel a fer-nos la dutxar que des de feia tantes hores havíem desitjat. Com nous vam decider anar a fer-nos na session beauty I fer-nos la manicure I pedicure en un dels numerosos spa de la ciutat I, així, posarnos guapos per sopar a un dels restaurants més “trendy” de la ciutat. Vam poder degustar cuina típica vietnamita per despedir la ciutat: pizza en forn de llenya, amanida de burrata I vi argentí… ei però quina burrada homemade de Dalat!!!

Tornant a l’hotel I fent balance del nostre viatge de 17 dies estem contents perquè, tot I que no ens queda clar del tot qui és Ho Chi Minh, aquest ha estat un viatge per recordar!

GOOD MORNING VIET NAM

SIN CHAO VIET NAM

CA’M ON!

Dia 14